RSS Feed

Durva felszólítás

Regös Gábor - 2021. 07. 19. 17:16:59 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Durva felszólítás

Történt, hogy ebben a baromi nagy melegben valahogy elfelejtettem időben befizetni az egyik nagy energiaszolgáltatónak az aktuális számlát. De amikor észrevettem, hogy kimaradt azonnal pótoltam. Durván 20 napot késtem.

Majd pár nap múlva kaptam egy elég durva levelet. Ahol dörgedelmes stílusban felszólítottak, hogy sürgősen, de inkább azonnal pótoljam ezt! Mert ha nem, akkor kikapcsolnak, leszerelik a mérőórát..amit csak extra költségek mellett szerelnek vissza. Mindezt úgy, hogy ennél a szolgáltatónál(sem) soha nem késtem a befizetéssel. De, hogy jelezzék, hogy “milyen jófejek” elküldtek nekem pár oldal kitöltendő papírt, hogy amennyiben védett fogyasztó vagyok, vagy szociálisan rászoruló, lehetőségem van előre fizetős órát kérni. De lehet, hogy ők dönthetnek így, nem derült ki pontosan. Szaladgált a hátamon a hideg, amikor olvastam. Értem én, hogy vége van a jóléti államnak, és beköszöntött a durva kapitalizmus, és hogy a szolgáltatók nem vöröskereszt..és jótékonysági szervezet. Meg mivel utánanéztem,  azt is tudom, hogy irtózatos kintlévőségei vannak az összes energiaszolgáltató cégnek. De akkor is, nem lehetne egy kicsivel emberibb, és kevésbé kegyetlen hangot megütni?? Nem mi vagyunk értük, hiszen a fogyasztók által befizetett pénzekből az egyik legjobb “buli” ma Magyarországon energiaszolgáltatónak lenni. Hiszen eszi, nem eszi nem kap mást. Persze létezik pár alternatív megoldás, akár vehetnék egy kerékpárra szerelhető kis generátort is venni, ugye..?! Egyébként harmadszorra sikerült felhívnom az ügyfélszolgálatukat. és miután elsőre bontott a vonal, mert fogalmam sem volt,  hol van a 8 számjegyű “azonosítóm”… A végén kiderült, hogy nincs tartozásom, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem rontották el a napom. Európa közepén egy kicsit másképp kéne egy ilyen helyzetet (is) kezelni!


Fotó: -a-
Lap tetejére