RSS Feed

Jövőre nyílik az első hazai okospláza

M. A. - 2020. 10. 09. 13:00:34 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Jövőre nyílik az első hazai okospláza

Javában zajlik Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának kivitelezése. Az Etele tér közvetlen közelében megvalósuló Etele Plaza 2021 harmadik negyedévében nyitja meg kapuit.

A világjárvány okozta kihívások ellenére is teljes kapacitással halad a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza építése. A várhatóan jövő őszig megnyitó bevásárlóközpont kiskereskedelmi bérbe adottsága jelenleg a 75 százalékot is meghaladja, és a prémium bérlők között számos kiemelkedő divatmárka is szerepel.

 

A spanyol divatóriásként ismert Inditex-csoport, a csoport részét képező, és Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbuda bevásárlóközpontjában. Az összesen 6300 négyzetméteren megtalálható divatüzletek a legfrissebb üzletkialakítási koncepcióval jelennek meg.

 

Az itthon egyedüliként az Etele Plazában debütáló különleges dizájnnal eddig csupán Dubajban, Madridban, Isztambulban és Horvátországban találkozhatott a vásárló nagyközönség.

 

„Büszkék vagyunk, hogy az Etele Plaza bérlői között üdvözölhetjük az Inditex-csoport jól ismert márkáit. A kiváló lokációnak, valamint az egyedülálló digitális, fenntarthatósági és egészségvédelmi megoldásainak köszönhetően a kiskereskedelmi szektorban hatalmas az érdeklődés a bevásárló- és szórakoztatóközpontunk által nyújtott különleges üzleti lehetőségek iránt”- hangsúlyozta Tatár Tibor, a Futureal vezérigazgatója.  

 

Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál valósul meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.

 

Az üzletek és szolgáltatások széles köre, az okos digitális megoldások és a legújabb generációs plázadizájn együttesen járulnak hozzá a komplexum által nyújtott egyedülálló vásárlói élményhez.

 


Fotó: -a-
Lap tetejére