RSS Feed

Stílusváltás a gyorsétteremben?!

Regös Gábor - 2020. 09. 06. 12:10:11 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Stílusváltás a gyorsétteremben?!

Pár napja egy gyorsétteremben ebédeltem. Két ember szolgált ki, az egyik gondolom kezdő volt, a másik nő segített neki. A kezdő akadozva, lassan csinálta, a másik alkalmazott türelmesen segítette.

Miután megvettem, amit szerettem volna, megkérdeztem a régebben ott dolgozó gyakorlottabb hölgyet, hogy mi  a  keresztneve, mert szerettem volna megköszönni a segítséget. Itt jött a meglepetés, mert arrogánsan válaszolt, hogy az személyes adat, és nem fogja megmondani. Mondtam neki, hogy szép “keresztneve” van… Meg azt is mondhattam volna, hogy a vendéglátás nem így működik, hogy kérdésre kérdéssel nem illik válaszolni. De inkább legyintettem egyet, nem ért ennyit az egész. Csak azért gondoltam, hogy megírom ezt a pár sort, mert eddig pont erre a bizonyos gyorséttermi láncra az volt jellemző, hogy udvariasak voltak és láthatóan jól fel voltak készülve az alapvetően egyszerű feladatra, hogy kiszolgálják a vásárlókat. Ja, és  szinte minden ilyen helyen dolgozó emberre eddig ki volt tűzve egy kis névjegy.  Úgy látszik ez is változóban van, ahogy csökken a vásárlók száma és az adagok mérete, úgy fogy a kedvesség is.

Fotó: -a-
Lap tetejére