RSS Feed

Az Index rosszul tudta

index - 2015. 05. 13. 10:15:52 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Az Index helyreigazítást közöl a Gyermekrák Alapítvánnyal kapcsolatban, miután kiderült, hogy annak elnöke, Balogh István nem menekült el az országból, amikor a több mindennel megvádolták a sajtóban.

"2014 októberében arról írtunk, hogy Balogh Istvánt, a Gyermekrák Alapítvány elnökét a Liszt Ferenc repülőtéren látták becsekkolni egy londoni járatra, és a poggyászcímke szerint Miami volt az úticélja.
A cikk Menekül az országból a Gyermekrák Alapítvány elnöke? címmel jelent meg, és a vélt utazásról a Balogh ellen nem sokkal korábban indult, azóta megszüntetett büntetőeljárással összefüggésben számolt be.
Mostanra egyértelműen bebizonyosodott, hogy Balogh István aznap nem utazott Londonba: nem szerepelt a kérdéses gép utaslistáján, és aznap nem voltak roaming-hívásai. Cikkünk minden ténybeli alapot nélkülözött, ráadásul összességében rendkívül rossz színben tüntette fel Balogh Istvánt."

Lap tetejére