RSS Feed

Budapest városkártyát értékesítenek Kínában

mti - 2019. 05. 20. 14:26:23 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) és az Artificial Intelligence Worldwide Travel Chain (AIWTC) globális kínai utaztató cég megállapodása alapján a világméretű utazási platformot üzemeltető kínai nagyvállalat 40 ezer Budapest Card értékesítését vállalja évente a kínai piacon.

    A BFTK hétfői közleménye szerint küldöttségük május 16-18. között részt vett Nyugat-Kína legnagyobb befektetési és kereskedelmi kiállításán Csungkingban. A látogatás során írták alá a Budapest Card értékesítési megállapodást.
    A magyar-kínai diplomáciai kapcsolatok felvételének 70. évfordulója alkalmából Magyarország volt a díszvendég a 30 milliós nagyvárosban rendezett kiállításon. Magyarország külön 200 négyzetméteres pavilonban, 50 kiállítóval vett részt az expón.
    A magyar turisztikai promóciós rendezvény az okos turizmus és a légi járat-fejlesztés tematikája köré épült. A BFTK-t képviselő szakember itt bemutatta Budapestet, a turizmus-mobilitás terén tervezett, illetve megvalósult "okos megoldásokat", és felhívta a figyelmet a Budapest Card hasznosságára.
    A magyar-kínai termálipari fórumon a BFTK-t képviselő szakember bemutatta Budapest megújuló turisztikai értékeit, kiemelve a főváros termálturizmusra épülő üzleti lehetőségeit.
    A közlemény szerint a vásáron bemutatkoztak a magyar kiállítók, szerveztek turisztikai panelbeszélgetéseket, borkóstolót, néptánc- és népzenei bemutatót, sport- és kulturális bemutatókat, valamint sor került a New York kávéház bemutatójára.

Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ