RSS Feed

Szervíz: kiskocsi kukkoló

Mogyorósi Géza (Berlin) - 2019. 01. 01. 17:47:57 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Szervíz: kiskocsi kukkoló

Ki gondolná, hogy Közép-Európa legmotorizáltabb tagállamában már közel 10 esztendős átlagosan a járműpark. A német autósok hagyományosan a belföldi típusokat kedvelik: ezen modellek kereskedelmi- és szervízhálózata a legnagyobb.

A Német Általános Autóklub (ADAC) tapasztalatai szerint a kiskocsik mezőnyében a Volkswagen Fox valamint „rokonai”, a Seat Mii és a ©koda Citigo szorulnak a legritkábban a sárga angyalok segítségére. A 2008 és 2015 között gyártott modellek családjában megbízhatónak számít a Chevrolet Spark, a Citroën C1 és a szintén francia Peugeot 107-es széria is. Jó, ha a használt verdára vadászók tudják, hogy az Opel Agilák és Toyota Aygók is ritkán robbannak le.

Az ADAC statisztikái szerint a leggyakoribb műszaki zavar (40 %) az akkumulátor lemerülése, elöregedése. A német utakon meghibásodott járművek ötödénél van gond a motorral. A kiskocsik szegmensében a 2014-es évjáratú Fiat 500-asokkal van a legtöbb baj, s az idősebb Pandák is régi ismerősei a szerelőknek. A Hyundai és a Dacia egyes típusai ugyancsak a szokásosnál szervízigényesebbek.


Fotó: -a-
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ