RSS Feed

Optimizmus a turizmusban

Hungexpo-Harsányi Péter - 2018. 03. 07. 17:08:19 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Optimizmus a turizmusban

Optimizmus és növekedés jellemzi a nemzetközi és a hazai turizmust, és ez a két tényező határozta meg a most véget ért 41. Utazás kiállítást is. A HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontba 23 ország 280 kiállítója hozta el újdonságait, ahol a belföldi díszvendég Hévíz, míg a külföldi, Marokkó volt.

A kelet-közép-európai régió legjelentősebb turisztikai seregszemléje, amelynek fókuszában idén az aktív kikapcsolódás állt, ezúttal is egyaránt szólt a nagyközönségnek és a turisztikai szakmának.
A kiállítók – hosszú évek után – ismét két pavilont töltöttek meg, így a látogatók több mint 25 ezer négyzetméteren válogathattak az irodák, régiók és országok kínálatából.
Ganczer Gábor, a Hungexpo vezérigazgatója a kiállítás megnyitóján Hévíz példáján keresztül érzékeltette azt a fajta rugalmasságot, amely nélkülözhetetlen az ágazat fejlődése szempontjából. Hévíz egymaga a teljes magyarországi turizmus 4 százalékát termeli meg, amivel az alig 5 ezres település több megyét is megelőz.
Mohammed Sajid, a Marokkói Királyság turisztikai minisztere szerint, ahogy Hévíz Magyarországon a turizmus motorja, úgy Casablanca is az Marokkóban, amelynek a polgármestere volt korábban. Marokkó és Magyarország turisztikai kapcsolatai tavaly ősz, a közvetlen légi járatok elindulása óta egyre szorosabbak, Budapestről alig 3,5 óra alatt el lehet jutni Marrákesbe, és nagyjából négy óra alatt Agadirba. 
A kiállításon nem csupán az utazási irodák, a városok és régiók képviseltették magukat, de feltűnően nagy számban jelentek meg a lakókocsis turizmus nélkülözhetetlen kellékei is, és bár nem a turizmus-kiállítás részeként, mégis az A pavilonban, a street food is képviseltette magát.


Fotó: -a-
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ