RSS Feed

Éhséget okozó finomságok

M. A. - 2017. 08. 11. 19:15:48 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Éhséget okozó finomságok

Még tart a nyári forróság, és ilyenkor az sem mindegy, hogy mit eszel. Néhány étellel csak becsapod a testedet, de az agyad rögtön jelez. A feldolgozott élelmiszerek kerülendők, helyette válassz inkább finom gyümölcsöket vagy zöldséget.

A fagyasztott ételekben általában nincs elég kalória, amitől jóllakhatnál. Nincs bennük elegendő nyers összetevő, sőt sokszor a tartósítószer dominál. Persze, elsőként ne a fagyasztott zöldségekről mondj le, hanem a 10 perc alatt megsüthető pizzáról, vagy a kifőzhető szilvás gombócról.

De, hasonló a helyzet péksüteményekkel is. Bármilyen finomak is az édes tészták, nem igazán lehet jóllakni velük. A fehér cukorban és a lisztben nincsenek rostok és tápanyagok. Gyorsan feldobnak, de hamarosan még éhesebb leszel, mint előtte. Az előre csomagolt croissant-ok és társaik pedig egyenesen felejtősek, mert többet ártanak, mint használnak.

Az ilyen-olyan gabonapelyhek is „agyon vannak cukrozva”, emiatt pedig bármennyire is jónak tűnnek, de elég hamar újra éhes leszel tőlük. Szerencsére manapság már találhatsz néhány jó minőségű, bio alapanyagokból készült müzli szeletet is a boltokban.

És végül a rágógumi. A rágás nem egyenlő az evéssel, és az eredmény pont az ellenkezője lesz. A rágó serkenti a nyálelválasztást. A termelődő nyál a gyomorba jut, és mivel a gyomor azt hiszi, hogy táplálékot kell megemészteni, ettől csak még éhesebb leszel. Egy finom salátával biztos, hogy jobban fogsz járni, és jól lakni.


Fotó: Máté Krisztián
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ