RSS Feed

Indul a nemzetközi közlekedésbiztonsági kampány

Uniómédia - 2017. 06. 15. 17:00:46 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

Indul a nemzetközi közlekedésbiztonsági kampány

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) #3500LIVES elnevezésű kampánya március 10-én indult el és 70 országban lesz látható világszerte 30 különböző nyelven, és elérheti az egymilliárdos kontaktusszámot. Magyarországon a nyári hónapokban tűnnek fel a városokban a plakátok.

Magyarország is csatlakozik a FIA és a JCDecaux nemzetközi közlekedésbiztonsági kampányához

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) #3500LIVES elnevezésű kampánya március 10-én indult el és 70 országban lesz látható világszerte 30 különböző nyelven, és elérheti az egymilliárdos kontaktusszámot. Magyarországon a nyári hónapokban tűnnek fel a városokban a plakátok.

Naponta átlagosan 3500 ember veszíti életét közlekedési balesetben, azaz évente 1,25 millióan. A 15-29 évesek körében ez a vezető halálok. Ha a jelenlegi tendenciák folytatódnak, 2030-ra a közlekedési balesetet halálos áldozatainak száma elérheti az évi 2 milliót.

A #3500 kampány célja, hogy pozitív megközelítéssel hívja fel a közlekedők figyelmét arra, hogy tartsák be a legegyszerűbb, legkönnyebben elfogadható, mégis hatásos szabályokat.  

A kampányban mások mellett világsztárok az autósport (Fernando Alonso, Felipe Massa...), a sport (Rafael Nadal, Antoine Griezmann), az előadóművészet (Pharrell Williams és Michelle Yeoh) területéről szólítanak fel az aranyszabályok betartására. 

A kampány youtube-videós eleme egy 10 pontos kiáltvány aláírására szólít fel, amely a www.fia.com/3500lives oldalon érhető el, amely a kormányokat kéri határozott fellépésre az utak biztonsága érdekében. 

A JCDecaux out-of-home hirdetési cég is a kezdeményezés mellé állt, hogy nagyobb láthatóságot biztosítson a kampánynak. 

“Az outdoor hirdetésekkel közlekedés minden módja során találkozhat az ember, ezért felületeink segítségével büszkén álltunk e fontos üzenetek terjesztése mellé világszerte. Elkötelezettségünk kapcsolódik vállalatunk és minden dolgozónk céljához, hogy minden nap a városi élet minőségének javításán dolgozzunk” – mondta el Jean-Charles Decaux, a JCDecaux igazgatóságának elnöke és társ vezérigazgatója. 

“A kampány természetesen a JCDecaux magyarországi felületein is megjelenik a nyár folyamán. Felületeinkkel szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy itthon is megfontoltabban közlekedjenek az autósok és csökkenjen a halálos közlekedési balesetek száma” – hangsúlyozta Szelei Szilárd, a JCDecaux Hungary társ vezérigazgatója.  



Fotó: -a-
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ