RSS Feed

V8-as „Bella Macchina”

Mogyorósi Géza (Berlin) - 2017. 04. 20. 12:31:33 Nagyobb szöveg Kisebb szöveg Cikk küldése e-mailben Nyomtatóbarát változat

V8-as „Bella Macchina”

Jöhet a nyár -; persze a közelmúltban debütált 670 lóerős olasz "Bella Macchina" sem az öreg kontinensen, sem az USA-ban nem lesz tömegjármű. Ám a Kínai Népköztársaságban sorban állnak érte a milliomosok. A nyolchengeres, hátsókerék-meghajtású friss Ferrari igazi remekmű!


Az Alpoktól északra is megkezdte hódító utját a legújabb, kétajtós, V8-as Ferrari széria. Az egyes autórajongókat „művészi alkotásra” emlékeztető itáliai sportkocsi teljesítménye persze nem „szoborszerű”. Inkább rakétát idéz. S aki nem tud mit kezdeni „felesleges” 65-70 millió forintjával, annak komoly terhet vesznek le a válláról az olasz dizájnerek, mérnökök, luxus járműkereskedők. Hiszen már megrendelhető a 670 lovas (497 kW) friss turbórakétájuk: a Ferrari 488 GTB típus. A 3,9 literes, meseszép sportautó 3 másodperc alatt éri el a 100-as tempót. A másféltonnás dél-európai remekmű szolíd cammogás esetén beéri 10-15 lityi benzinnel.

Persze a kétüléses kupéval száguldani is öröm. Főleg a német sztrádákon tesztelhetik majd büntetlenül a vevők a modell 330 km/órás végsebességét. A nyolchengeres, hátsókerék-meghajtású „Bella Macchina” sem az öreg kontinensen, sem az USA-ban nem lesz tömegjármű: de a Kínai Népköztársaságban sorban állnak érte a lekes, pénzes milliomosok. Vélhetően a Kárpát-Medencében is hallhatjuk majd az olasz táltos „erotikus nyerítését” - hiszen a turul nem gurul! Akinek nem futja vadiúj négykerekűre, az a 2016-os használt (első szériájú) egész, vagy törött Ferrarik között keresgélhet.


Fotó: -a-
Lap tetejére
ニューバランス ニューバランス 574 ニューバランス 576 ニューバランス 996 ニューバランス 1400 ナイキ スニーカー ロレックス 買取 ティンバーランド ブーツ